3 תשובות
שואל השאלה:
אבל היותר טובים יקרים ויש לי איזה שני תקליטים ואני לא שומעת כזה הרבה
אנונימית
כן חד משמעית
הם לא עד כדי כך גרועים פשוט עדיף כבר לקנות קצת יותר טוב