4 תשובות
לא כותבים
אחרי שמסיימים מלווה מצהירים על זה עם חתימה של המלווה ופרטים שלו, ככה מקבלים את הרישיון סופית
אחרי שמסיימים מלווה מצהירים על זה עם חתימה של המלווה ופרטים שלו, ככה מקבלים את הרישיון סופית
שואל השאלה:
איך
איך
לא צריך לכתוב
חודש לפני סיום המלווה לילה תצהיר על סיום מלווה באתר של משרד הרישוי כדי שיגיע לך הרישיון פלסטיק
באתר ישאלו אותך מי היה המלווה שלך.. לא צריך לציין שעות ספציפיות
בהצלחה!
חודש לפני סיום המלווה לילה תצהיר על סיום מלווה באתר של משרד הרישוי כדי שיגיע לך הרישיון פלסטיק
באתר ישאלו אותך מי היה המלווה שלך.. לא צריך לציין שעות ספציפיות
בהצלחה!
יש לי קובץ אקסל עם השעות התחלת נסיעה ושעות סיום נסיעה ומי היה מלווה (אמא/ אבא/ אח שלי)
ויש למטה שורה של סכום שעות לילה סכום כולל וסכום שעות יום
ויש למטה שורה של סכום שעות לילה סכום כולל וסכום שעות יום
באותו הנושא: