5 תשובות
כי הם מפגרים
ענית לעצמך.
כדי להרשים
כדי להרשים
שואל השאלה:
זה כזה ילדותי.
זה כזה ילדותי.
אנונימית
כן בגלל זה אני מנסה לא להתנהג כמו כולם כי יש בנים שמתנהגים מטופש
את ענית לעצמך, בשביל לצאת "גברים"
באותו הנושא: