התחברות
הרשמה
יש מישהו שהכרתי ואנחנו מכירים חודשיים אבל זה מרגיש כמו נצח ויש לו מחר יום הולדת זה בסדר לקנות לו חולצה/פוטר?
או שזה מגוחך?
5 בינואר 2024, 11:44
יום הולדת
מתנה
רעיונות
2 תשובות
ברור שזה בסדר
~
~דלולו קצת~
ברור
i
iNeed2p
באותו הנושא:
אם היה מישהו שהכרתי באינסטגרם ואנחנו מכירים כבר מעל חודש..
יש מישהו שהכרתי ואנחנו מכירים כזה איזה שבועיים ויש לו יומולדת מחר וכיאלו הוא ממש חשוב לי אבל אנחנו מכירים רק שבועיים.
הכרתי מישהו מפה, אנחנו מכירים פחות מיום ומדברים המון
אני בת 15 עוד מעט ויש מישהו בן 20 שהכרתי דרך חברה והוא אומר שהוא אוהב אותי ואפילו לא נפגשנו ואנחנו מכירים אני חושבת רק
הכרתי מישהו בסטיפס והוא ביקש את המספר שלי ואנחנו מכירים רק שבוע
הכרתי מישהו באתר הכרויות ללא תמונה ואנחנו מכירים כבר כמעט שלושה שבועות והוא שלח
איפה אפשר להפגש עם מישהו שהכרתי באנסטגרם ואנחנו מכירים כבר כמה חודשים?
הכרתי מישהו באינסטרנט, ועברנו לוואטצאפ אנחנו מכירים כבר חצי שנה...זה בסדר אם ניפגש?
טוב הכרתי מישהו מהאנסטגרם כבר שנה אנחנו מכירים
זה הגיוני שהכרתי מישהו במשך שנה ואנחנו יוצאים במשך שבועיים וכבר אני מתחילה לפתח עליו רגשות ?
אני הכרתי מישהו מהאינסטגרם ואנחנו מכירים כבר 4 חודשים, אנחנו מתכתבים בווצאפ, עושים שיחות רגילות וגם פייס טיים