73 תשובות
שואל השאלה:
גם פה יורים עלינו רק לא בבית ספר^^^
אנונימית
לא
שואל השאלה:
מפתיע שכמעט כולם אומרים לא, למה?
אנונימית
אין לי ארץ אחרת
זה מעניין אבל לא
ממש כן
לא. יש כל כך הרבה סיבות ללמה לא ספציפית בארה"ב.
1. חברה מושחתת ורעילה
2. מערכת בריאות על הפנים
3. אנטישמיות
4. קשה לקנות שם אוכל שהוא באמת בריא
5. ממשלה זבל
6. נותנים לכולם שם אקדחים סתם בחופשי גם לפסיכופתיים שבנינו
7. גזענות
קיצור מה לא

אם הייתי צריכה להיוולד במקום אחר הייתי בוחרת את הולנד. מערכת חינוך מעולה+ מערכת בריאות גם כן טובה+ המדינה הכי שמחה

אבל אין על ישראל . תמיד אבחר את ישראל על גבי כל מקום אחר
^ פה גם יש ממשלה זבל
יש גזענות פה
אנונימית
^ אני לא מכחישה. הממשלה שלנו לא במצב טוב.
אבל הגזענות? בארה"ב הגזענות היא פי 100 יותר חמורה. ( אבל נכון, יש מה לתקן)

הנה הוספתי גזענות לרשימה
לא, אין לי ארץ אחרת
אמריקה לא כלכך נהדרת כמו שאומרים אז לא
הייתי מעדיפה בקנדה או הולנד
תלוי מאוד איפה באמריקה
אם זה באחד המקומות הטובים יותר אז כמעט מכל בחינה כן
מצד שני יש אדם אחד שלהיוולד במקום שאני לא אפגוש אותו אף פעם כל כך לא שווה את זה
אנונימי
aint no way boo
אולי כן, כי אני מקנאה שהם יודעים אנגלית כשפת אם.
אבל זאת המדינה שלי וכאן אני אוהבת לחיות.
סתם להזכיר לך, בישראל אין אנטישמים, אבל בארצות הברית יש ועוד איך.
כאן אף אחד לא יפגין נגד ישראל "לשחרור פלסטין".
ושם כן ובטח שכן, אז לא, אני מעדיפה להיוולד במקום שבו כולם יקבלו אותי ואני ארגיש יותר שייכת.
ולמה את מתבאסת שנולדת כאן?
ישראל היא מדינה נהדרת עם אנשים טובים, נכון, יש אנשים שהם שמאלנים/הומופובים/גזענים וכו'
אבל אצלנו יטפלו בדבר כזה, אני בספק מה יעשו למישהו בארצות הברית שיגיד שיהודי הוא בן אדם "מסריח" או לא יודעת מה
אנונימית
כן כי שם הכל זמין ובארצות הברית היה כיף ולא היתי אומר שאני יהודי\ישראלי אם הייתי מפורסם
יש לי משפחה שם וזה מצחיק לקרוא את התגובות פה
"לא רוצה שירו עלי בבית ספר" גיזס כמה סרטים ראיתם
ואם הייתי גרה איפה שהם גרים המשפחה שלי אז חד משמעית כן הייתי שם תקופה ארוכה והיה מדהים
אין לי ארץ אחרת, גם עם אדמתי בוערת
יש משמעות למילים האלה
איזה מזל יש לכולנו אתם קולטים? נולדתם במדינת היהודים! היחידה! הכל כך מיוחדת! תעברי לארהב אם לא טוב לך
^^^^^^לא בקטע רע אבל הפגינו פה שאנחנו צבא כיבוש ושהמדינה כבושה זה אותו דבר
^2 אבל הבנת על מה אני מדברת נכון?
אנונימית
לא
אולי לעבור לשם בעתיד אבל אני שמחה שנולדתי בישראל אין עוד ארץ אחרת
כןן
ואני אסביר, אני אוהבת את ישראל החברים שלי פה המשפחה האנשים שאני אוהבת,
אבל בארה"ב יותר קל למצוא עבודות, אונברסיטאות יותר איכותיות, ומה לעשות זה יותר טוב לעתיד.
לא כי ככה
ארץ ישראל לעם ישראל
אנשים במשך הדורות כל כך רצו לעלות לארץ
ומי שכאן רוצה לצאת ממנה..?
אנונימית
חדמש לא
לא. לא בארהב במקום אחר אין לי בעיה. אולי בריטניה כי אני חצי בריטית
כאילו שלא תבינו לא נכון אני אוהב את ישראל ואני גאה להיות ישראלי אבל האמת תמיד רציתי לגדול בארצות הברית גם כי אז אנגלית הייתה שפת אם שלי ותמיד רציתי לדעת אנגלית שוטף (אני גרוע באנגלית) וגם תמיד אהבתי את התרבות האמריקאית הזאת שיש שם
אני הכי ציונית שיש אז אין מצב שאני אגור במקום שהוא לא ישראל
שואל השאלה:
חפציבה הכנענית
לגמרי מסכימה
פה אתה עושה צבא ואז תקוע עם החיים שלך ולא יודע איך להתקדם
אנונימית
כןן כל כך כן אבל הייתי
מעדיפה בצרפת
כן אבל לא
גם בארהב יש הרבה חסרונות, לא חסר
האנשים שם שונים לטובה ולרעה
יש לי משפחה שם
וכנוצריה אני ארגיש יותר שייכת שם, ולא יצאו עלי על זה שאני נוצריה כמו פה
בכל מקרה אני עוברת לשם בעוד כמה שנים
לא, כי זאת הארץ שלי
שואל השאלה:
דנית^^
חיה את החלום
בהצלחה :)
אנונימית
באלי ממש לגור בארה"ב אבל שמחה שנולדתי פה
חלום..זה שונה בצורה תכליתית מכאן בארץ, הייתי רוצה פשוט לדעת איך זה מרגיש לגדול במדינה אחרת
לא יודעת
בתור יהודיה ? לא
אם הייתי נוצריה אז כן
אבל בתור יהודייה כולם שם אנטישמים
לא, הירי שם שקורים לעיתים קרובות בבית ספר ומי שנולד שם למשפחה ענייה אין לו מה לעשות וממש לא כיף לו תאמין לי אין לו ביטוח בריאות ואם הוא חולה הוא יצטרך לשלם על הטיפול בכספו
מסקנה אין כמו בארץ
כאילו אני רוצה אבל אני לא רוצה פשוט כי זה נראה ממש מגניב. אבל אני לא יודעת איך זה באמת, בכל מקרה נראה נחמד אבל ..
אני אוהבת את הארץ מאוד
לא, התרבות קרינג'
פה לפחות מה ששולט זה יותר טמטום, פחות קרינג'
מעדיפה פה
אנונימי
אין לי כח לאנשים אחי מה המלחמה עושה להם
אנונימי
לא
אנונימית
כן מאוד
מינוסים תבואו בכיף אבל אני לא אוהבת טרור ואזעקות וגם הבתים שם יותר גדולים והאקלים יותר טוב אז לגמרי הייתי מעדיפה לגור שם לפחות לתקופה בחיים שלי
לא,
מדינה קפיטליסטית וקשה מאוד לחיות בה. יש מלא school shootings. וכן, יש פה פיגועים והמון בעיות אחרות אבל לדעתי ארצות הברית לא טובה יותר. בכלל לא.
אנונימית
האמת שעד המלחמה רציתי מאוד ועדיין קצת, לארהב יש המון מעלות,
אבל המלחמה הזאת הראתה שלמרות כל המלחמות בינינו פה בארץ אנחנו עם אחד ובתכלס יש כאן אוירה שאין באף מקום אחר בעולם.
^^^
בתים גדולים זה לא קשור למדינה זה קשור לכמה כסף יש לבן אדם
אנונימית
לא
אני מעדיפה למות ולא לחיות בארצות הברית
וכי זו המדינה שלי והדת שלי ופה אני אשאר
הייתי מעדיפה להיוולד ביפן במקום ארה"ב, אבל כן בכללי הייתי מעדיפה להיוולד במקום אחר
לפחות רק בעיר אחרת!!!!
(לא בגלל שאני לא אוהבת את ישראל או משהו פשוט נראה כל כך כיף ביפן! והעיר שלי משעממת... אז הייתי מעדיפה מקום אחר חחח)
לא
זה קשור השטח פה לא מתקרב לשטח ולמרחב שם
אם הייתי משם כאילו במקור כן, אם לא וזה לעבור הכל אז לא
לא
^^אבל שאךו אם היית רוצה *להיוולד* שם
ולשאלה-לא
אנונימית
שואל השאלה:
אני מבינה את כולכםם
בקיצור מסקנה עדיף קנדה או הולנד ולטייל פשוט בארצות הברית אבל לא לגור שם
אנונימית
כן בארהב החיים יותר קלאס , כאן יש הרבה ערסים של שקל ומלא פרחות ובחורות פח
כןן
כן
יש שם אשכרה חוק לשים בכלא את מי שפנה אליך בלשון פנייה הלא נכונה שלך
ואני גבר טרנס
מעבר לכך
נהיה כאן מזעזע מבחינה בטחונית ומזג אווירית
ויש שם גם יופי של קהילה יהודית
בקנדה מאוד
וואי חלק לא הבינו ואומרים אנטישמיות והיא אמרה נולדים שם!!! אתם לא ישראלים!!!
אולי חצי שנה כדי לשפר את האנגלית העקומה שלי
אבל ככה לא
שואל השאלה:
קספר ^^^
יאללה בוא/י איתי
אנונימית
נשמע כיף כזה כי זה כמו בסרטים וכזה אבל יש לי אחלה חיים וכיף לי פה אז לא
אני מזמין כרטיסים אדמונטון מונטריאול או טורנטו