5 תשובות
אם הוא לא עושה משהו פדופילי אז הוא לא פדופיל
אז מה הופך אותו לפדופיל
^התשוקה שלו לילדים.
^אז ברור שלא. מן הסתם לא הייתי רוצה אנשים חולים בחיים שלי וזה שהוא שונא את עצמו זה לא עוזר. הוא צריך לטפל בעצמו
יש רמות בסולם החולי הזה.
כלומר, אם הבן אדם לא פוגע אף פעם בשום ילד, כנראה שזה לא חזק אצלו עד כדי איבוד שליטה.
למרות ש-אל תאמין בעצמך עד יום מותך...
כלומר, אם הבן אדם לא פוגע אף פעם בשום ילד, כנראה שזה לא חזק אצלו עד כדי איבוד שליטה.
למרות ש-אל תאמין בעצמך עד יום מותך...
אנונימי
באותו הנושא: