8 תשובות
אני עכשיו בשירות לאומי בשלומית
שנה ראשונה שלי וממש מרוצה
שואל השאלה:
באיזה תפקיד את? ואיך הרכזים?
אנונימית
אני כרגע בשלומית וממש מרוצה
שואל השאלה:
ואיך הרכזים?
אנונימית
יאו רק עכשיו ראיתי שכתבת לי
אני בתקן חינוך וממש מרוצה גם מקבלת את כל התנאים שלי
וזכיתי ברכזת הכי טובה בעולם מאושרת רצח עלייה
שואל השאלה:
באיזה תפקיד? ^
אנונימית