8 תשובות
אני עכשיו בשירות לאומי בשלומית
שנה ראשונה שלי וממש מרוצה
שנה ראשונה שלי וממש מרוצה
שואל השאלה:
באיזה תפקיד את? ואיך הרכזים?
באיזה תפקיד את? ואיך הרכזים?
אנונימית
אני כרגע בשלומית וממש מרוצה
סייעת הוראה
שואל השאלה:
ואיך הרכזים?
ואיך הרכזים?
אנונימית
שלי מתוקה
יאו רק עכשיו ראיתי שכתבת לי
אני בתקן חינוך וממש מרוצה גם מקבלת את כל התנאים שלי
וזכיתי ברכזת הכי טובה בעולם מאושרת רצח עלייה
אני בתקן חינוך וממש מרוצה גם מקבלת את כל התנאים שלי
וזכיתי ברכזת הכי טובה בעולם מאושרת רצח עלייה
שואל השאלה:
באיזה תפקיד? ^
באיזה תפקיד? ^
אנונימית
באותו הנושא: