התחברות
הרשמה
מכירים את זה שאתם בריב עם מישהו ניתוק קשר יעני אבל אתם כועסים ופגועים ממנו ומנסים להמשיך אבל מתגעגעים כי הם היו טובים ?
כי ישבתי ליד מישהי שניתקתי קשר איתה והיא הייתה ממש נחמדה אליי..
4 בינואר 2024, 12:50
מצב רוח
ידידות
ניתוק קשר
תשובה אחת
אני מתגעגע ככה כבר למישהו שנה וחצי לא צוחק...
ס
סאחי במשרה מלאה -_-
באותו הנושא:
מישהו פה חווה פעם ניתוקים? ( שאתם מתנתקים מהמציאות)
אתם מכירים את זה שאתם מרגישים תחושת ניתוק מהגוף?
חברים שלכם יודעים שאתם בסטיפס?יש כאן מישהו שאתם מכירים באמיתי גם?
מכירים אתרים ששם אפשר לריב עם מישהו, חוץ ממישהו לריב איתו?
אתם מכירים את זה שאתם קוראים שאלה ובטוחים שמישהו שאתם מכירים כתב אותה?
מכירים שאתם בריב עם מישהו על משהו שקרה ויש צד שלישי שהיה אתכם באותו רגע ויודע שאתם צודקים אבל דווקא את זה הוא "לא זוכר"?
איך הייתם מקבלים את זה אם מישהו שאתם לא מכירים מהאינסטגרם, היה כותב לכם שאתם מכוערים?
שיט שיט שיט בטעות התקשרתי לילדה באינטגרם שאנחנו בריב וניתוק קשר סעמק איזה פאדיחוצ מה לעשות
מכירים את זה שאתם חושבים שאתם מסכנים ואז אתם פוגשים מישהו שבאמת מסכן?
מכירים את זה שאתם בריב עם מישהו אבל אתם לא בטוחים אם אתם תחזרו לדבר אי פעם?
תכתבו לי קטילות שאפשר לכתוב שאתם בריב עם מישהו