9 תשובות
תיגשי שוב, קורה
קיבלתי 75
שואל השאלה:
מה חחח
מה חחח
אנונימית
תנך גם ככה לא עוזר בכלום
קיבלתי 40 בתנ"ך.
הכל טוב, זה בסדר להיכשל לפעמים.
הכל טוב, זה בסדר להיכשל לפעמים.
לא נורא ,קורה,פעם הבאה יהיה יותר טוב
בסדר מי צריך תנך בחיים בכלל
קורהה כולה תנך מה זה יעזור לך בחיים
חחח
באותו הנושא: