6 תשובות
אסור לשאול על שירות צבאי או שירות לאומי
אנונימי
שואל השאלה:
עובדה ששואלים..
אנונימית
לא חוקי
אנונימי
אם תעזבי באמצע זה ימנע ממך את הטבות שמגיעות למי שסיימו כמו משכנתא נוחה יותר וכאלה ולא תקבלי את המענק אבל אם רע לך שם תעזבי, שום הטבה לא שווה את הבריאות הנפשית שלך.
מבחינת העבודה כל עוד את לא מתכננת עבודה בגורמי ביטחון למשל שמחייבת שירות צבאי ו/או לאומי מלא (לרוב צבאי מרובאי מסויים לצרכי נשק וכו') זה לא יפגע בך ובמקומות שזה לא הכרחי אסור להם לבקש ממך אישורים על דברים כאלה, ככה או ככה טכנית עשית פשוט לא מלא.
אני מצטערת לשמוע שיש לך חוויה כזאת מהשירות שלך ומאחלת לך המון בהצלחה בהמשך.
שואל השאלה:
תודה רבה:) אני פשוט כבר חסרת אונים.. אני לא יודעת מה לעשות ונורא רע לי
אנונימית
מוזמנת לפנות אליי ולדבר על זה בכיף