3 תשובות
omg תיהי כזאת calm אנד אבריטינג וייל בי אווקיי
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
תשאיר רגועה אבל תהיי ערנית ועם חיוך על הפנים, אם מתלוצצים איתך הלקוחות פשוט תזרמי איתם, ופשוט תהיי ערנית למה שאת עושה, אל תפילי או תטעי בדברים בעיקר לא ביום הראשון שלך,
וזהו בערך, בהצלחה.
וזהו בערך, בהצלחה.
באותו הנושא: