8 תשובות
כן
גם לי זה היה מוריד אם בן זוג שלי היה ככה
שואל השאלה:
איזה חבל זה
אנונימי
מאוד
כן וזה גם מעיד דברים טובים עליך
לגיטימי. זה מעיד על אופי אנוכי ודורסני.
כן
שואל השאלה:
^כבר פעמיים היא רבה עם מישהו שאני ליד
אנונימי
אפשר לדבר איתה
אולי קורה לה משהו לא טוב.
אולי חסרת בטחון כשמישהו זר, ואז יוצא לה עקום.
תדבר.