4 תשובות
שואל השאלה:
^ אצלי זה היה איטי אז נשארו לי 2 שיניים או שאחת
^ אצלי זה היה איטי אז נשארו לי 2 שיניים או שאחת
כל השיניים שלך לא אמורות להיות בשריות כבר..?
אנונימית
כן
הכל טוב זו חתיכת עור תחכי שזה יצא גם לי לא ירד הכל ואני בגילך אש הכל טוב
באותו הנושא: