6 תשובות
חייב מחשב וגם מצלמה ורמקול
חייב מחשב ושיהיה עם עכבר וחייב לפתוח מצלמה זאת כל הפואנטה חחח
עדיף מחשב(אם אין לך מצלמה יבקשו להכנס לזום גם מהטלפון, ותביאי איתך אוכל מים מחברת וכלי כתיבה את תזדקקי לזה היום יחסית ארוך.
שואל השאלה:
אז אם אין לי מצלמה מהמחשב ירשו לי להכנס מהטלפון?
אז אם אין לי מצלמה מהמחשב ירשו לי להכנס מהטלפון?
אנונימית
^ אם תתקשרי ותגידי באותו היום יכול להיות, אבל גם יש מצב שידחו לך ויגידו לך ללכת ללשכת גיוס הקרובה אלייך ויביאו לך מחשב לעשות משם
שואל השאלה:
תודה רבה yasen
תודה רבה yasen
אנונימית
באותו הנושא: