התחברות
הרשמה
למה הוא מתייחס אליי חרא וצוחק עלי למרות שהוא לא מכיר אותי, והכל בסדר איתי?
2 ביוני 2013, 18:43
חיזור
אהבה
סימני אהבה
ידידות
יחסים
ביישנות
היכרויות
תשובה אחת
כי הוא בריון. כנראה או שיש לו הומור של בן אדם מניאק או שהוא בעצמו בטראומה. מהר תטפלי בזה לפני שיקרה משהו. תאמרי ליועצת. את חייבת
a
anyvodyכבר לא ממש פעיל יותר :\
באותו הנושא:
יש לי היום יום הולדת ואני נמצאת בבית ואף אחד לא מתייחס אליי. ואני מרגישה בודדה ואין לי חשק לחיות, מה לעשות?
אני מאוהבת בילד שלא מתייחס אליי
אמרתי לו "אתה לא מתייחס אליי ולא אכפת לך בכלל ממני"
יש לי ילד בשכבה, שהוא ממש נחמד אליי וצוחק ותומך ועוזר, אבל..
איך קוראים לזה שהאישה עדיין אוהבת את הבעל למרות שהוא מתייחס אליה לא טוב?
הוא מחבב אותי אבל מתייחס אליי לא טוב.
אני נפרדתי מחבר שלי כי הוא התייחס אליי על הפנים, ואני עדיין אוהבת אותו.. אני רוצה להגיב לו על התמונה שהוא העלה, להגיב?
איך יודעים שלמרות שהוא מקלל אותי יורד עלי וצוחק עלי יש לו משהו אלי?
שאני מתעלמת ממנו הוא מתייחס אליי ושאני מתייחסת אליו הוא מתעלם ממני מה יש לו?
לאף אחד לא אכפת ממני אך אחד לא מתקשר אליי לא מתייחס מה לעשות?
חבר שלי בקושי מתייחס אליי, מה לעשות?