92 תשובות
המשחק של הפירות
call of duty
יקנו לי גם פלייסטיישן בשביל זה בקרוב
ראש בראש
קלאש רויאל
ראש בראש ופאבג'י, ומי שרוצה סיבוב שידבר איתי
פעם הייתי מכורה לבראול סטארס
וחדר וחצי ורכבות
והזה של הפסנתר
pirate kings ו match masters
אממ
אין לי משחקים בטלפון
רובלוקב וואו
רובלוקס
היי דיי
ברול סטארס
היתי מכור ל call of duty mobile ובגלל זה מחקתי אותו
dbl = drgaon ball legends
משחק במשחק הזה כבר 3 שנים...
סאבוואי סופט
הזה של האבטיח וואוו
ווטרמלון ברור
נראה לי שאני היחידה אבל שיהיה-
pk xd אני יודעת שזה מצחיק אבל זה מגניב (לדעתי:)
אנונימית
של הפירות וילד רץ
לילד רץ אני לא כלכך מכורה פשוט סתם משחקת כשמשעמם לי אבל זה המשחקים היחידים שאני משחקת בהם
בטלפון?
head basketball?
שום משחק
לא משחקת :)
homescapes
אני משחקת בזה כבר איזה שנה וזה ממכר בלי סיבה
ואי המשחק הישן הזה של הציפור שעפה לתוך חישוק זה הכי ממכר
hay day
אנונימי
אין לי משחקים
רובלוקס ורמיקוב

א נ י ל א ח נ ו נ י ת ס ת מ ו
אנונימית
רמיקוב
אנונימית
^בואי רמיקוב
אנונימית
כןן^
אנונימית
את שולחת קוד או אני?
אנונימית
שלחו קודד
אנונימית
טיקטאק
רגע יש פה שלושש
אנונימית
coll of duty mobile שעות משחק שיש זמן
שנייה אני שולחת קוד
אנונימית
פיפה מובייל>>>>>
המשחק של הפירות
שעושים אוכמניה ואז זה פטל ואז זה לימון וככה זה ממשיך
אוקי קוד לרמיקוב כנסו: 7821360
אנונימית
מי עושה לי מינוסים ולך פלוסים
אנונימית
נכנסתיי
אנונימית
להתחיל?
אנונימית
tile fun
זה משחק שהגיע עם הטלפון ואני בשלב 170
ניצחת אותיי
אנונימית
משחק טובבבב (הכוונה לאנונימית שמשחקת רמיקוב)
אנונימית
מי בא call of duty mobile
^^^חהחהחה
אנונימית
קלאש
המשחק של הרכבות
ומשחק של מכוניות
שחור ופתור. אני שלב 700 ומשהו
^^^^^^נכוןן
אנונימית
רמיקוב
project makeover
geometry dash כל הגרסאות
כלום אני משחק רק בסוני פיפא
flight radar כלכך זה לא משחק אבל אני מכורר
יואו יש פה מלא אנשים שמשחקים רמיקוב בואו נעשה כת!!
אנונימית
הזה עם הרכבות
כןן^^
אנונימית
ההוא שעשה לך פלוסים ולי מינוסים התבלבל פה כמה פעמים כי הוא עשה הפוך
אנונימית
רובלוקס
קלאש אוף קלאנס
אין לי משחקים
קלאש רויאל או בראול סטארס
קול אף דיוטי
כל משחקי ה3 דומים אבל אני בעיקר אוהב homescapes גיבורי החווה סאגה
המשחק הזה שצריך לצבוע ריבועים והתמונה של המשחק זה לב צבוע באדום והוא מריבועים
לאבופ
אתה לא מצחיק. לא צחקתי.
https://www.youtube.com/watch?v=dqw4w9wgxcq&pp=yguxbmv2zxigz29ubmegz2l2zsb5b3ugdxa%3d
אנונימית
אין לי משחקים אבל באלי משחק שאני אוכל להתמכר אליו
קול אוף דיוטי מי רוצה 1v1
world war heroes
cooking fever
eatventure

ובכללי למשחקים של אוכל
המשחק של הפירות
וhello neighbor
המשחק של הפירות
המשחק של הפירות
קלאש רויאל צורחת
אין לי משחקים
אנונימית
בראול סטארס
hay day
התמכרות כואבת
אנונימית
צעצועי מ8ן בעם
פוקימון
רמיקוב
בואו מולי משחק
פאןרן אני חושבת
או רוקט ליגג
מי רוצה לשחק call of duty?
אנונימית
סנוקר(אני יודעת שזה משחק שרוב הבנים משחקים אבל זרמו).
שואל השאלה:
יואו איזה מגניבב גרמתי לשתי אנונימיות לעשות רמיקוב ביחד אגב זה גם המשחק שאני מכורה אליו עכשיוו
אנונימית