10 תשובות
מי שברא את העולם ודואג ל 7 מליארד בני אדם.
בליוני חיות ובליוני צמחים ועצים.
גלקסיות.

הוא לא מוגבל ויש מצווה לדבר עם השם כל יום כמה שיותר.
רבי נחמן מציע שעה כל יום.

אי אפשר להעמיס עליו חחח

ר' עוז
לא אני מדבר איתו הוא לא חייב לי כלום, אני מבקש לא בטוח הוא ייתן או שהוא יודע שזה לא טוב לי אז אני סומך עליו
אין דבר כזה להעמיס על ה', תבקשי חופשי מה' הוא רוצה שתתקרבי אליו, רק תדעי כל הזמן הזה שה' לא חייב לך כלום, והוא יודע הכי טוב מה הכי טוב לך
שואל השאלה:
לא יודעת לפעמים אני אומרת אני מבקשת יותר מידי בלי סוף בלי קשר ליכולות שלו ברור שהוא יכול הכל
אנונימית
זה השם אז הכל כי הוא לא מוגבל בשום צורה הוא כל יכול אין כזה דבר להעמיס עליו
שואל השאלה:
לא קשור אם הוא נותן או לא ביני לבין עצמי מרגישה שאני מגזימה עם אינספור בקשות
אנונימית
תבקשי מה שאת רוצה פשוט לא תמיד זה יענה
אני לא מבקש כל מה שבא לי אבל לא בגלל שאני לא רוצה "להעמיס עליו" אלא כי אם זה לא מגיע לי וזה משהו שאני רק רוצה ולא באמת צריך - אני לא תמיד רוצה אותו מספיק

אם יהיה משהו שאני באמת רוצה - אני אבקש
תגזימי ותבקשי כל דבר שאת רוצה
אין דבר כזה יותר מדי אצל בורא עולם
גם אני מרגישה כמוך אבל אני תמיד זוכרת שהוא לא מוגבל בדברים והוא יכול לתת הכל בשניה אחת ולשנות את כל החיים למושלמים.

תתפללי, השם רוצה לשמוע מהבת שלו!
אנונימית