8 תשובות
כן אני מבינה מה את אומרת פשוט בשבילי זה קצת אומץ כי בדרך כלל אני עושה מה שטוב בשביל אחרים ותמיד אומרת סליחה ולא עומדת על שלי ככ. זה תכונה רעה רצח שלי ואני צריכה לדעת לשנות אותך
שואל השאלה:
אבל זה כבוד עצמי? כי למה שאני אבזבז בכלל את הזמן שלי בלכתוב הודעה למישהו שאני לא מעניינת אותו?
פשוט איכשהו הבן אדם הזה חוזר לי כל פעם לחיים ואני רוצה דרך שתסיים את זה פשוט ושלא יהיה לי אופציה או לו לחזור
אבל זה כבוד עצמי? כי למה שאני אבזבז בכלל את הזמן שלי בלכתוב הודעה למישהו שאני לא מעניינת אותו?
פשוט איכשהו הבן אדם הזה חוזר לי כל פעם לחיים ואני רוצה דרך שתסיים את זה פשוט ושלא יהיה לי אופציה או לו לחזור
אנונימית
בשביל שהוא לא יחזור יותר לחיים שלך הייתי רושמת הודעה מסודרת במקומך שתסביר שכאן זה הסוף ואת לא מעוניינת
אני מסכימה איתך זה לגמרי כבוד עצמי
^לא חושבת שזה קשור ככ לאומץ יותר לכבוד עצמי את פשוט צריכה לדעת לעמוד על שלך ולדעת שמגיע לך יותר טוב
אנונימית
וואי ככ באלי לכתוב הודעה כזאת למישהו אבל אין לי אומץ
כן
אנונימית
^^^אם זה בשביל להעיף את אותו בן אדם מהחיים שלך כי את יודעת שברגע שהבן אדם חוזר את לא יודעת איך להעיף אותו
אז כן זה בשביל הכבוד העצמי שלך לסיים עם זה לגמרי
אז כן זה בשביל הכבוד העצמי שלך לסיים עם זה לגמרי
אנונימית
באותו הנושא: