6 תשובות
הכל טוב באמצ
מקסימום תהיה אזעקה לא קרה כלום, לרוץ לממד וזהו
מחשבות של אמצע הלילה לא עושות טוב
היידה ראשון לדעתי בלילה לא יהיה באמת אבל אי אפשר לדעת מניחה שמחר בלי לפתוח פה
שואל השאלה:
אין ממד פהה
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני בבסיס ואני מתה מפחד ללכת לישון
אנונימית
לא בקטע כזה בשביל מה שאלה כזו תעזור
לדעתי לא
נחיה ונראה אי אפשר לדעת
לדעתי לא