התחברות הרשמה

יהיו אעזקות בגוש דן אתם חושבים? הלילה

2 בינואר 2024, 19:54
המצב הבטחוני    
7 תשובות
לא
M
Mr Weed
כן
TuckoBB
ללא ספק
ע
עִבְרִי
חושבת שכן
ר
רנדומלית231
כן ברור
א
אנונימית:)):
יהיה
אני לא יודעת אם היום
אבל ככל הנראה שיהיה כתגובה לחיסול
:) ukrainka
לא
י
ילדה אנונימית5
באותו הנושא:
הולך להיות אעזקה הלילה אני מבין או שלא?
יהיה אעזקות הלילה ?
אתם חושבים שיהיו אעזקות הלילה?
חושבים שיהיו אזעקות בהמלך הלילה בגוש דן?
לדעתכם יהיו עוד טילים (אעזקות יותר נכון) במרכז באמצע הלילה??
אתם חושבים שיהיו הלילה אעזקות בראשלצ?
לא היו אעזקות בלילה בראשלצ,אתם חושבים שיהיו לימודים מחר?
אתם חושבים שיהיו עוד אעזקות בלילה בראשלצ?
אתם חושבים שהולך להיות הלילה טילים בגוש דן?
אתם חושבים שיהיה טילים בלילה? בגוש דן
איך חירשים שומעים אעזקה באמצע הלילה נגיד?שהם לא יכולים לראות התראות בטלפון