13 תשובות
אני לא חושבת שתיהיה אזעקה
בטח באיזה שעה עגולה, הם מכינים את המטחים בטח
לדעתי תהיה
אי אפשר לדעת כבר התרגלנו
^ אתה רוצה אזעקות? אני בטוחה שתושבי הדרום והצפון בגבולות יתרמו לך באהבה.
אבל בתכלס כולנו היינו רוצים שייפול להם על המסגד כבר איזה טיל ויהרוס להם הכל
אבל בתכלס כולנו היינו רוצים שייפול להם על המסגד כבר איזה טיל ויהרוס להם הכל
בשמחה, יש לי גם מבחן מחר, אני הייתי לוקח על עצמי את כל זה, אני מרגיש קצת השגחה עליונה על ירושלים, מי יתן וגם יפגע להם בגדה המערבית, נגיד סתם אומר בבית ג'אלא שם ליד הר גילה, בכלל שיגיע לגדה המערבית לדעתי הם יכולים להגיע לשם
גם ככה יש איזה דקה וחצי או דקה להגיע למרחב המוגן, לדרום יש כמה שניות זה עדיף שירו על ירושלים
אין לי אווירר
בתכלס כל אחד היה רוצה שיבטלו לו מבחן
כמובן תלוי על מה אתה נבחן בכלל
כמובן שכולנו מתפללים שזה יפגע אצלהם. בול אצלהם במקומות הכי קדושים שלהם שיפגע להם שם הטיל.
ובהצלחה במבחן מחר!
בתכלס כל אחד היה רוצה שיבטלו לו מבחן
כמובן תלוי על מה אתה נבחן בכלל
כמובן שכולנו מתפללים שזה יפגע אצלהם. בול אצלהם במקומות הכי קדושים שלהם שיפגע להם שם הטיל.
ובהצלחה במבחן מחר!
איזה בוחן משהו עם פרבולות לא למדתי אליו חחח
אהה פרבולות זה נחמד
אהבתי את זה
החומר של יב יותר נוראי
אהבתי את זה
החומר של יב יותר נוראי
לא תהיה
אנונימית
אין לי מושג אם תהיה או לא
אבל יש מצב שכבר היום
אבל יש גם מצב שזה יהיה מחר
אבל יש מצב שכבר היום
אבל יש גם מצב שזה יהיה מחר
לדעתי לא תהיה לפחות לא אצלי, בירושלים, לא היה לי בקושי אזעקות, ולצערי , כבר איזה חודש שאנחנו בלי שום אזעקות, מה זה האפליה הזאת, בכלל בומים לא שמעתי מאז תחילת המלחמה. אני מת שירו איזה מטח על ירושלים ויפגע אינשאללה במסגד אל אקצא ויגיע למקומות של כל הערבים, הרי פעם שעברה זה פגע בבית חנינה ב7.10 זה פגע באזור של אבו גוש באיזה מסגד שם, עוד כמה מטחים וכל מזרח ירושלים שטוחה כמו עזה
באותו הנושא: