5 תשובות
תלוי מה הוא עשה
מה את שואלת אותנו אנחנו לא המנהלים של ספיפס
אנונימית
הדיווח נכנס לפינה של הדיווחים ואם משהו אכן עובר על החוקים זה נמחק וירדו נקודות/חסימה במקרה הצורך ולפי התנאים
הנאמנים רואים את זה בקיר הדיווחים ואם צריך הם מוחקים
אם זה דיווח דרך שרות המסרים אז רק אם יש עליו כמות מסוימת של דיווחים ירדו לו נקודות. לכן עדיף לדווח ישירות לנאמן בפרטי כדי שהוא יוכל לטפל בו בהתאם מהורדת נקודות אמינות ועד חסימה.