9 תשובות
לישון או ללכת הביתה
שואל השאלה:
אין לי איך ללכת הביתה
לשתןת מים, שירןתים אולי לאכול גם איזה משהו טעים
קודם להבין שאת כבר אחרי, אז גם אם את נזכרת במשהו - אי אפשר לשנות.

אני בטוחה שעשית את הכי טוב שלך, ועכשיו זה הזמן לשתות מים, לאכול משהו ולשבת עם חברים להירגע קצת.

בהצלחה! :)
שואל השאלה:
הלוואי, אני לא יכולה לאכול כלום, פיזית אני לא יכולה
תשתי מים / קפה, ותנסי לאכול משהו קטן.
שואל השאלה:
לא, פיזית אין לי אוכל, אני גם על רטלין אז בכלל
אין לך קיוסק בבית ספר?
שואל השאלה:
לא חושבת שהוא פתוח כרגע, ובגלל הרטלין אני לא יכולה לאכול כלום