3 תשובות
בעיניי זה ממש מורכב.
אני באופן אישי לא הולכת
אבל הבן זוג שלי לוחם וכל הזמן אומר שהם נלחמים בשביל שאזרחים יחיו את החיים שלהם
אני באופן אישי לא הולכת
אבל הבן זוג שלי לוחם וכל הזמן אומר שהם נלחמים בשביל שאזרחים יחיו את החיים שלהם
בצד אחד הם נלחמים לא רק בשביל לחסל אותם הם נלחמים כדי שנוכל ללכת להופעות ולבצפר או לעבודה ומצד שני זה כן לא כיף ללכת להופעה שאתה יודע שיש חיילים שמסכנים את החיים שלהם בשבילנו
אין לדעתי בעיה מוסרית ללכת להופעות במלחמה, אבל כן יש בעיה בטיחותית, אני בטוח שחמאס וחיזבאללה יכולים לדעת על המופעים האלה, ויכולים לכוון רקטות ישר אליהם, אני לא הייתי הולך לאירוע המוני כמו הופעה או משחק כדורגל בזמן מלחמה מהסיבה הזו
באותו הנושא: