9 תשובות
פעם הוצאתי כמעט 1000 שקל על נעליים ו1600 על טלפון
אז 250 זה לא כזה נורא תלוי כמה באלך וכמה זה שווה,
תחפשי בעוד מקומות לבדוק אולי המוצר בעלות יותר זולה כדי לא לשלם המון כסף על זה:)
200 על מייקאפ
נוראי בעיניי איך יכולתי לעשות את זה
אם זה לא הטלפון שלי שעלה 4500, בגדים זה מכנס ב400 שקל ונעליים 600
לפני שנתיים הוצאתי 270 שקל על גקט אדום של קוברה קאי ולא שמתי אותו פעם אחת כי זה פדיחות בכלל לצאת עם זה מהבית
אייפון
אני לא יודעת מה את רוצה אבל אולי אפשר למצוא משהו דומה במחיר יותר זול?
בעיקרון ההורים שלי אלה שעוזרים עם התשלומים ברוך ה'
אבל מהכסף שלי? אממ נראה לי או מתנה להורים ליום האהבה או כזה לב של ידיים לחדר