4 תשובות
אם באלך לק שימי לק על ציפורניים קצרות
ומספיק שיש בך את העדינות את לא צריכה יותר מזה
תקשיבי שאני מרגישה ממש לא נשית לפעמים ואנשים באים ואומרים לי ההפך שאני כן ושאני עדינה ואני כזה מי? מה אתם רוצים?
אז יש מצב שזה רק בראש שלך ואת כן בדיוק כמו שאת רוצה 3>
ומספיק שיש בך את העדינות את לא צריכה יותר מזה
תקשיבי שאני מרגישה ממש לא נשית לפעמים ואנשים באים ואומרים לי ההפך שאני כן ושאני עדינה ואני כזה מי? מה אתם רוצים?
אז יש מצב שזה רק בראש שלך ואת כן בדיוק כמו שאת רוצה 3>
לק איפור עדין ריח טוב!!! שיער מסודר בגדים יותר נשיים תכשיטים
איפור
ובגדים בייסיקלי
ובגדים בייסיקלי
תהיה את
באותו הנושא: