5 תשובות
הקאות וסרחרחורות
כאבי בטן קשים
נקע של יד או רגל
לידה
שבירת יד
דום לב
שואל השאלה:
ואם יש חום גבוה, זו סיבה מוצדקת? (מדברת על חום גבוה כמו 40+)
אנונימית
הולכים לרופא רגיל אם יש חום מעל 38-39.
אם החום ממשיך ליותר מיומיים הולכים לבית חולים לבדוק