5 תשובות
רק עם אוטובוסים תלך
שואל השאלה:
את יודעת אולי איך קוראים לחניון?
נראלי חניון היכל מנורה
משהו כזה
יש חנייה בתשלום שזה נראלי בין 20-40 שקל לא זוכרת ויש שם מלא מקום וזה על האולם ויש חנייה גם ליד לא בתשלום אבל יותר רחוקה
שואל השאלה:
אבל אחרי זה אני צריך לשלם מונית וזה יוצא יקר האוטו יוצא יותר זול