7 תשובות
לעבור לגיי בי אל
להטעין ל100%
זה ישמע מגעיל אבל תנסי לשאוב את האוזנייה כאילו את שותה מקשית זה עוזר
אנונימית
לפעמים עוזר לעשות ריסט יש כפתור מאחורה ללחוץ ארוך ולחבר לטלפון מחדש
אם לא אז נדפק
אנונימי
שואל השאלה:
אפשר להביא אותה למישהו שיתקן לי? אין לי כסף לחדשות
כנראה שהם פשוט ישנות תנסי לנקות אותם
^^תיקון אצל מישהו יעלה לך בעצם כמו חדשות אל תאכל סכאם פשוט תנסה לנקות או לעשות ריסט
אנונימי