8 תשובות
לא
שואל השאלה:
בנות, הייתן פוסלות אותי להיות חברה שלכן?
בנים, הייתם פוסלים לצאת איתי?
בנות, הייתן פוסלות אותי להיות חברה שלכן?
בנים, הייתם פוסלים לצאת איתי?
אנונימית
אם יש לך סיבה לאהוב אותו אז לא, אם את סתם נגררת אז כן
לא.
אבל אם את עדיין ביביסטית אחרי כל מה שקורה הייתי בודק פעמיים מי את בכל אופן
אבל אם את עדיין ביביסטית אחרי כל מה שקורה הייתי בודק פעמיים מי את בכל אופן
כן
אני בת
אני בת
אולי קצת
אני בת אבל כן
חלילה
בואי
סתם,מי שיפסול אותך על זה הוא עצוב
בואי
סתם,מי שיפסול אותך על זה הוא עצוב
באותו הנושא: