2 תשובות
את צריכה להחליט עם עצמך שאת באמת מוכנה לעבור את השינוי הזה. שינוי בא מבפנים, לא מבחוץ. כמובן שדברים שקורים לנו בחיים מובילים לשינויים משמעותיים בגישה שלנו ובהתפתחות שלנו, אבל אם באמת באמת תרצי ותתחילי בתהליך ותתמסרי אליו אז זה לגמרי אפשרי.
מה את רוצה לשנות? איפה את רוצה להשתפר? מה המטרות שלך?
מה את רוצה לשנות? איפה את רוצה להשתפר? מה המטרות שלך?
אי אפשר לעבור שינוי משמעותי בלי שיקרה משהו שיגרום לזה לקרות לבד
אנונימי
באותו הנושא: