5 תשובות
יש לו ריח ממש מתוק אבל הוא טוב
מושלם
לא הטעם שלי
נדיר
אבל אחרי כמה זמן הוא התחיל לעשות לי סחרחורת וכאב ראש
שיש לו שם מוזא