8 תשובות
ךא אין לי מושג
כן.
גם וגם
אנונימי
כן חחח
כן, חוגג רק עברי
כן
אני חוגגת את שניהם
כן, חוגגת לפי העברי
כן חוגגת לפי עברי
כן יודעת מציינת אותו כי אני גם ככה שונאת את היום הולדת שלי