7 תשובות
כן תמיד
וואו כן
שואל השאלה:
אה יופי אז זה נורמלי
אה יופי אז זה נורמלי
כן וגם פיפי
מקווה שלא רק אני.
מקווה שלא רק אני.
כן זה הכי כיף
לא אני שונאת את זה
כןכןכ
באותו הנושא: