6 תשובות
כי קר
כי קר
כי קר.
ובגלל שאת לא בפעילות אז הדם לא תמיד זורם לידיים
שואל השאלה:
הייתי מקבלת את זה שכי קר אלא אם כן הן לא היו קרות גם בקיץ
זה נראה לי (לא בטוח) בגלל שהאזורים החשובים של הגוף כמו הלב החזה והריאות צריכים יותר חום אז הם בערך לוקחים מאיזורים אחרים
חוסר ברזל אולי
ואולי פשוט קר לך