3 תשובות
איך היית רוב השנה, עם משקפיים או עדשות?
תנסי להיראות טבעית אבל תלכי על מה שאת מרגישה יותר טוב עם עצמך ואיך שהיית רוצה לזכור את עצמך בעתיד
שואל השאלה:
יצא זוועה חחח אבל תודה
אנונימית