7 תשובות
אותה שאלה
אנונימית
וואי עכשיו זה ממש מתעכב יותר מחודש זה בטוח
לי הגיע אחרי חודש וחצי
אנחנו לא יכולים לדעת במיוחד כשאנחנו לא הזמנו אז אנחנו לא יודעים מה כתוב
מה שכן, ראיתי בכמה מוצרים שכתוב שלוקח זמן עקב המצב בישראל שהיה כתוב שיגיע באיזור פברואר אפילו..
תלוי מה
יש לי דברים שהגיעו אחרי שבועיים ויש לי דברים שעברו חודשיים והם עוד לא הגיעו
שואל השאלה:
וואו מאוחר ממש
אנונימית
הגיע לי אחרי שבןע וחצי חלק מההזמנה
עקב המצב הביטחוני יתכנו עיקובים בהגעה.
ברגיל תוך 3 שבועות מגיע.
אנונימי