7 תשובות
כפיפות בטן?
כאילו לעשות כפיפות בטן עם משקלים (בהתחלה אפשר בלי ולהוסיף חזרות)
אבל זה נשמע גם שכן יש לך שומן בבטן ואת צריכה גירעון קלורי או להיות נטרלי כדי להוריד את השומן הזה (כדי שהיה כביכול לא רכרוכי כזה וקשה תבדקי במחשבון של קלוריות) זה לוקח זמן לראות תוצאות אגב שבועיים זה קצת
כדאי אימוני בטן לחיזוק השרירים, אבל בעיקר אם את רזה צריך אימוני כוח כדאי מאזן חיובי קל כדי להעלות מסת שריר, כנראה יש לך מעט ואין פרופורציה בגוף
שואל השאלה:
מזה מאזן חיובי? מה אני צאיכה לעשות אז?
אנונימי
בעיקרון מאזן חיובי קל זה כאילו קצת שונה ממה שאמרתי זה לאכול קצת יותר מנטרלי (נגיד הכמות נטרלית זה כאילו כמה לאכול בשביל למתן את המשקל הנוכחי)
ולפתח מסה בכל הגוף או בבטן זה גם אופציה
ואימוני כוח זה פשוט לאמן את כל הגוף כדי לפתח מסת שריר
לאכול יותר ממה שאת שורפת נגיד אם את שורפת 1600 אז לאכול 1900