5 תשובות
קודם תשאלי ואחר כך תחשבי כי אם הם יגידו ישראל אז את דואגת סתם
שואל השאלה:
לעשות את זה ממשתמש אחר?^
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו כאילו משחקים כמו בסדרה יומני הערפד(אני ממש ממש אוהבת את הסדרה הזאת) ואז אם אני אגיש להם הם ישנאו אותי בטוח כי בצרפת כמעט כולם שונאים אותנו ואז נפסיק לשחק
אנונימית
תגידי להם פשוט ממך
פשוט לומר להם
הם כולה שני אנשים מהאינטרנט ויש 10000 כאלה לפחות
לא טוב להם יום טוב להם, לא להתבייש שאת מישראל