12 תשובות
אנחנו פחות מתעסקים בזה ופחות יורדים עלינו כל עוד אנחנו לא מציעים חברות וכאלה יש יותר אחווה של חברים תומכים
אולי הציפיות נמוכות יותר
כנראה שכפי שרשמו הם פחות רגישים לגבי הדימוי העצמי שלהם, וכמובן שלא בכל הפעמים. יש הרבה שאין להם בכלל
זה ממש לא נכון
כי לא שופטים אותם
זה לא נכון
כמו שיש בנות עם דימוי גוף בשמיים ובנות עם דימוי גוף נמוך מאוד
בול ככה גם יש הרבה מאוד גברים שמתמודדים עם זה,
יכול להעיד על עצמי שהרבה מאוד שנים סבלתי מחוסר ביטחון בגוף שלי
שואל השאלה:
יש יותר בנות שנכנסות לדיכאון בגלל מראה וכאלה מבנים כיאילו
אני לא חושב שזה בהכרח נכון, פשוט שפחות יש שיח פתוח לגבי זה
יותר מדחיקים מאשר מוציאים החוצה
כי לא אכפת להם כל כך מאיך הם נראים
פחות שפיטה
פחות ציפייה
פחות רגישים לדימוי גוף
ממש לא בהכרח