22 תשובות
אני לא לוקחת כדורים
שואל השאלה:
גם אני (:
גם אני (:
17 עם טיקטקים והרבה מים
בגיל 13 פשוט למדתי
רק עכשיו בגיל 23
והתאמנתי מלא על פירורים
כי יש לי רפלקס הקאה רציני
והתאמנתי מלא על פירורים
כי יש לי רפלקס הקאה רציני
בגיל 11 ולא ממש למדתי פשוט ביקשתי מהורה בטיול שנתי משהו שימנע כאב ראש
והביאו לי כדור ופשוט בלעתי
והביאו לי כדור ופשוט בלעתי
נראלי 8 כזה
זה היה או זה או לשתות שומן דגים, או משהו בסגנון.
העדפתי את המחשבה של להחינק מאשר לשתות את הנוזל המתועב ההוא.
זה היה או זה או לשתות שומן דגים, או משהו בסגנון.
העדפתי את המחשבה של להחינק מאשר לשתות את הנוזל המתועב ההוא.
12
זה באמת שקליל מתרגלים ולאט לאט זה בא ברגיל יש כדורים מיוחדים שלא משפעים ולא עושים כלום שהן לתרגול
זה באמת שקליל מתרגלים ולאט לאט זה בא ברגיל יש כדורים מיוחדים שלא משפעים ולא עושים כלום שהן לתרגול
שואל השאלה:
אבל זה לא מגעיל כל הכדורים האבקתיים האלה שכשהם נוגעים במים הם ישר מתמוססים זה נראה כזה דוחה לבלוע אותם
אבל זה לא מגעיל כל הכדורים האבקתיים האלה שכשהם נוגעים במים הם ישר מתמוססים זה נראה כזה דוחה לבלוע אותם
איפה משיגים כדורים לתרגול?^
לאלא זה לא כדור כזה זה כדור שקוף עם מים בצבע בפנים כמו כדור טפיוקה רק ביותר גדול לא בהרבה
"אני לא למדתי לשתות כדורים מעולם, ואני גם לא ממליץ לך לעשות את זה. כדורים הם מסוכנים ויכולים לגרום לנזק חמור לבריאות שלך. אם אתה צריך לקחת תרופות, עדיף להתייעץ עם רופא או רוקח שיסביר לך איך לקחת אותן בצורה בטוחה."
אנונימי
12,
הייתי חולה והתפוצצתי מכאבים והבנתי שאין לי ברירה.
הייתי חולה והתפוצצתי מכאבים והבנתי שאין לי ברירה.
יש בסופר פארם בבית מרקחת זה בצבע סגול כזה ויטמין e
זה פשוט מים בתוך משהו שאפשר לבוא
9.. הייתי חייבת
אני תמיד ידעתי איך לבלוע אני לא יודעת איך.-.
12 אולי
פשוט שמים על הלשון ושותים את המים וזה מחליק
פשוט שמים על הלשון ושותים את המים וזה מחליק
אנונימי
אני עדיין לוקחת תרופות לילדים :,)
האמת שעכשיו, בימים האחרונים כי יש לי דלקת בגרון והתקררות
תמיד היה לי חשש פסיכולוגי מהכדורים, תנסו לא לחשוב על הכדור ולשתות את הכדור יחד עם המים או עם כל שתייה אחרת (עדיפות לשתייה לא מוגזת)
להגיד את האמת, בינתיים הצלחתי רק עם פיוז טי ופטל כי מים יכול לעשות לי בחילה אם אני שותה עם כדור. אז תשתו משהו שאתם יכולים לשתות הרבה בלי שיהיה לכם הקאה באמצע, משהו שעובר חלק בגרון.
תמיד היה לי חשש פסיכולוגי מהכדורים, תנסו לא לחשוב על הכדור ולשתות את הכדור יחד עם המים או עם כל שתייה אחרת (עדיפות לשתייה לא מוגזת)
להגיד את האמת, בינתיים הצלחתי רק עם פיוז טי ופטל כי מים יכול לעשות לי בחילה אם אני שותה עם כדור. אז תשתו משהו שאתם יכולים לשתות הרבה בלי שיהיה לכם הקאה באמצע, משהו שעובר חלק בגרון.
10
עדיין לא יודעת:( בגלל זה ההורים שלי שמים לי כדור באוכל... טיפ לחיים: אף פעם אל תשימו כדור בשוקולד!!! טראומה לכל החיים.
באותו הנושא: