5 תשובות
כן
אני חושבת שכדאי לך חחח
אני חושבת שכן [שיחקתי שנתיים ואולי אני יחזור ]
לא ףשוט לא לבזבז כסף על משחקים זה לא מועיל לך בכלום
בחירה שלך אבל אני מעולם לא בזבזתי כסף על משחקים והנה אני חי
בחירה שלך אבל אני מעולם לא בזבזתי כסף על משחקים והנה אני חי
שואל השאלה:
בסוף כן קניתי כי זה רק 3.5 שקלים ורציתי ממש את הבראול פאס ועונה הבאה אני לא אוכל לקנות כי זה יעלה 35
בסוף כן קניתי כי זה רק 3.5 שקלים ורציתי ממש את הבראול פאס ועונה הבאה אני לא אוכל לקנות כי זה יעלה 35