5 תשובות
אני חושבת שכדאי לך חחח
אני חושבת שכן [שיחקתי שנתיים ואולי אני יחזור ]
לא ףשוט לא לבזבז כסף על משחקים זה לא מועיל לך בכלום
בחירה שלך אבל אני מעולם לא בזבזתי כסף על משחקים והנה אני חי
שואל השאלה:
בסוף כן קניתי כי זה רק 3.5 שקלים ורציתי ממש את הבראול פאס ועונה הבאה אני לא אוכל לקנות כי זה יעלה 35