15 תשובות
מעולה
אנונימי
אש
כן פצצה
פרו מקס זה פשוט גניבה
שואל השאלה:
למה?
אחלה טלפון אבל את יכולה להסתפק גם ב 13 כי ההבדל לא ככ משמעותי
אלא אם כן את קונה 15
או 14 פרו שיש בהם אי דינמי זה יפה שרואים שם התראות ושמתנגן מוזיקה
זה די פשוט, הטלפון עצמו באמת פצצה וטוב, אבל צריך לא לשכוח שהמחיר עצמו גם פצצה, אם את יכולה להרשות לעצמך לקנות במחיר כזה, אין בעיה, אבל זה לא שווה, גודל השדרוג של האייפון 14 פרו מקס הוא ממש קטן, זה מה שהם רוצים שתחשבו, שתקנו יותר יקר ותחשבו שזה שווה את זה
אה פרו מקס התכוונת חשבתי 14 רגיל,
תשמעי יש לי 14 פרו והוא פצצה! יש לי גם 13 פרו מקס תכלת מצב חדש עם 97 אחוז סוללה שאני לא משתמש בו.
החלפתי מהמקס לפרו הרגיל בגלל הגודל
המקס גדול לי מידי וגם מרגיש קצת כבד אבל מתרגלים
בכל אופן אין ככ הבדל ועדיף לך לחכות שיצא 16
מאמין שיהיו בו שינויים ושיפורים משמעותיים יותר
שואל השאלה:
יש לי עכשיו 13 הייתי איתו שנתיים, הרגתי אותו מסכן הסוללה שלו נגמרת בארבע שעות אם לא פחות, אני רוצה טלפון שאני אוכל להישאר איתו להרבה זמן. תודה בכל מקרה !! עזרתם לי מאוד
כמה בריאות סוללה יש לו ? ^
שואל השאלה:
80
^ באמת הרגת אותו
80 בריאות סוללה זה על הפנים
או שתחליפי סוללה ב 250 שקל אבל הטלפון כבר בטח נמאס עלייך שנתיים הגיע הזמן להתקדם למשהו אחר
תמכרי אותו ותחליפי ל 13/14 פרו מקס
ומהנסיון שלי כמו שאמרתי יש לי 14 פרו ו 13 מקס
יש הבדל במצלמה ה 14 פרו טובה יותר בקטע מורגש
וגם האי דינמי אחד היפים וזה מוסיף
מופיע שם התראות וכל מיני
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה!! אני מחר מקבלת את הפרו מקסס