6 תשובות
כי זה עושה צלקות
צלקות
מותר, זה פשוט עושה צלקות
תקשיבי היו לי המון חצ'קונים וכשפוצצתי אחד גדל לי יותר, תישטפי את הפנים עם סבונים מיוחדים כאלה נגד חצ'קונים זה עוזר וגם לשתות יותר מים
זה עושה צלקות ויבואו יותר חצקונים
כי הגוף יודע לרפא את עצמו לבד ולהוציא את הלבן הזה לבד. שמזרזים את זה זה לא קורה כמו שצריך, זה גם עושה סימנים ולפעמים דם, וגם הידיים שלנו מלוכלכות ואם נוגעים זה יכול להזדהם
באותו הנושא: