3 תשובות
שעדיף שבמקומות כאלה תמיד תהיי עם עוד מישהו/י. ליתר ביטחון.
שואל השאלה:
סבבה מותק לפחות אני לא חסרת חיים ןתקועה בבית כל היום :-*

על מה המינוסים מה נפגעתם
אנונימית
לא מומלץ. שהולכים למסיבה צריך ללכת לפחות שני אנשים. וחשוב מאוד ללכת עם מישהו שאתה סומך עליו. זה קצת מסוכן כי את לא באמת יודעת מה יקרה ואת לא יודעת בוודאות אם חברה שלך תבוא או שלא. אם את כן הולכת לבד תשמרי על עצמך. אל תשתי מכוס שאת לא ראית מה מזגו לה, אם את מסתובבת אפילו לשנייה לא לשתות מאותה כוס או בקבוק. תנסי לשמור מחרחק מאנשים ששותים. ושתמיד יהיה מישהו שיכול לבוא לאסוף אותך.
באותו הנושא: