6 תשובות
הכתום נדיר
אני חושב שלוריאל איכותי וטוב אני לא באמצ מבין בזה אבל אחותי כל הזמן קונה מוצרים שלהם
אנונימי
אני פחות אוהבת
לא שווה בכלל את המחיר
אם בא לך לקנות סומק במחיר ממש יקר ולקבל ממש קצת חומר אז לכי על זה
תלוי בגוון עור אבל אני אוהבת יותר את הורוד
באותו הנושא: