7 תשובות
שום הגיון
אין חדש תחת השמש
הם פשוט מטומטמים וקשה לשנות דעה אז הם פשוט מתעלמים מהעובדות
כי זה לא עניין של הגיון בדרך כלל - זה אנטישמיות. זהו.
מה אתה מצפה מהם ה' לא בירך אותם בשכל כמו שהוא בירך אותנו!
לא פלא גם שאם לא היה את היהדות העולם היה נשאר כל כך מאחור מבחינה מודרנית!
לא פלא גם שאם לא היה את היהדות העולם היה נשאר כל כך מאחור מבחינה מודרנית!
מטומטמים שילכו לשיעור היסטוריה
אנונימית
לא חושבים לפני השקרים שהם אומרים
באותו הנושא: