4 תשובות
סימני מתיחה לא עוברים לבד, יש טיפול בלייזר שאפשר לעשות כדי להעלים
יש טיפולים בלייזר
לא משנה באיזה גיל זה קורה. סימני מתיחה לא עוברים לבד
הם מתבהרים עם הזמן ונהיים פחות בולטים אבל לא נעלמים לחלוטין.
לא מכירה ולא יודעת איך את נראית אבל כן יודעת וכל רופא יגיד לך שסימני מתיחה לא נעלמים לבד. כנראה שטושטשו מספיק כדי שלא יהיו בולטים וברוב המקרים לא תראי אותם.