16 תשובות
לא
לא
כן ברור גם לי יש כזה
זה לא כזה נורא אבל לא הייתי לובשת את זה
כן הוא אחלה
אנונימית
לא
גברי קצת
בחיים לא
אולי תקני אותו בכמה מידות יותר
שואל השאלה:
למכור אותו? הוא עלה 300 ומההתרגשות הורדתי את הטיקט.. לקנות חדש? למכור אותו ביד שתיים או משהו?
למכור אותו? הוא עלה 300 ומההתרגשות הורדתי את הטיקט.. לקנות חדש? למכור אותו ביד שתיים או משהו?
אנונימית
אם את אוהבת אז לא
אם את לא אוהבת אז כן
אם את לא אוהבת אז כן
כן תמכרי, הוא באמת אחלה, וזה מותג אז בכלל.
המכנס עצמו יפה, פשוט עלייך ספציפית לא יושב טוב. כי טרנינג בדרך כלל לובשים מידה אחת יותר ממה שאת. ואת קנית בול את המידה שלך ובגלל זה זה לא נראה יפה.
אם תמכרי ביד שניה תצרפי קבלה או משהו שמראה שזה מותג וחדש כדי שאנשים לא יחשבו שאת עושה עליהם "קומבינה". כי 300 שקל למכנס זה באמת לא זול
המכנס עצמו יפה, פשוט עלייך ספציפית לא יושב טוב. כי טרנינג בדרך כלל לובשים מידה אחת יותר ממה שאת. ואת קנית בול את המידה שלך ובגלל זה זה לא נראה יפה.
אם תמכרי ביד שניה תצרפי קבלה או משהו שמראה שזה מותג וחדש כדי שאנשים לא יחשבו שאת עושה עליהם "קומבינה". כי 300 שקל למכנס זה באמת לא זול
לא
אבל זה לא פשוט לה הטעם שלי בבגדים אולי אחרים ירצו
תמכרי
באותו הנושא: