7 תשובות
פרוטקציה, 17
לך לכל בית קפה באיזור ותשאל, לא חייב קשרים ודרך כלל תמיד מחפשים עובדים
ברןר שאפשר בלי פרוטקציה אבל זה עבודה חרא לא ממליצים בשיט
הייתי בת 13 והוא מעסיק בשחור ומלצרית זה חרא תעבדי בקיוסק או בגלידרייה או משהו בסגנון
שואל השאלה:
זה אפשרי למצוא מקום בלי פרוטקציות?
אנונימי
פרוטקציות ו16
שואל השאלה:
לא אכפת לי שהעבודה חרא, מעניין אותי נטו כמה אני מרוויח בסוף היום
אנונימי